چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۴

پايان نامه ميزان كنترل توجه، كنترل هدفمند و تحمل آشفتگي در پيش بيني مشكلات بروني

مباني نظري و نمونه پايان نامه روانشناسي درباره شناخت درماني مبتني بر ذهن آگاهي MBCT

پايان نامه ميزان كنترل توجه، كنترل هدفمند و تحمل آشفتگي در پيش بيني مشكلات بروني

۵۷ بازديد
پايان نامه ميزان كنترل توجه، كنترل هدفمند و تحمل آشفتگي در پيش بيني مشكلات بروني

پايان نامه ميزان كنترل توجه، كنترل هدفمند و تحمل آشفتگي در پيش بيني مشكلات بروني

دانلود پايان نامه ميزان كنترل توجه، كنترل هدفمند و تحمل آشفتگي در پيش بيني مشكلات بروني

پايان نامه ميزان كنترل توجه، كنترل هدفمند و تحمل آشفتگي در پيش بيني مشكلات بروني پايان نامه ميزان كنترل توجه تحمل آشفتگي در پيش بيني مشكلات بروني كنترل هدفمند
دسته بندي روانشناسي و علوم تربيتي
فرمت فايل doc
حجم فايل 64 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 23

پايان نامه ميزان كنترل توجه، كنترل هدفمند و تحمل آشفتگي در پيش بيني مشكلات بروني

بيان مسأله اساسي تحقيق به طور كلي (شامل تشريح مسأله و معرفي آن، بيان جنبه‏هاي مجهول و مبهم، بيان متغيرهاي مربوطه و منظور از تحقيق به صورت مستند) :

        اختلالات رفتاري دوره كودكي توجه پژوهشي زيادي به ويژه در سالهاي اخير به خود جلب كرده اند. در گذشته گمان مي شد كه اين اختلالات ناشي از نارسايي هاي رشدي بوده و به خودي خود بهبود مي يابند. ولي بايد توجه داشت كه بسياري از كودكاني كه در سالهاي نخستين كودكي داراي مشكلات رفتاري و رواني هستند نه تنها به سادگي از آن عبور نمي كنند، بلكه ممكن است اين امر تا دوران بلوغ و بزرگسالي نيز تداوم يابند (گيمپل و هالند[1]، 2002). اختلالات دروه كودكي به دو طبقه كلي اختلالات دروني سازي شده[2] و بروني سازي شده[3] تقسيم مي شوند. گروه اول مشكلاتي هستند كه در خود شخص وجود دارند مانند اضطراب، افسردگي، كناره گيري اجتماعي و شكايات جسماني بدون علت جسماني، در حالي كه اختلالات بروني سازي شده دربرگيرنده مشكلاتي اند كه رو به بيرون هستند و در تعارض با افراد ديگر و محيط قرار مي گيرند (آشنباخ و رسكورلار، 2001).

      يا در كودكان شيوع بالايي دارند. حدود 5 تا 13 درصد مادران كودكان پيش دبستاني گزارش مي كنند كه كودكان آنها رفتارهاي بروني سازي متوسط تا شديد نشان مي دهند، اين ميزان حتي در خانواده هاي داراي وضع اقتصادي اجتماعي نامساعد بالا است (كمپبل[4] و همكاران، 2000؛ وبستر-استراتون و هاموند[5] 1998). علائم بروني سازي شده درمان نشده با طيف وسيعي از پيامدهاي منفي در كودكان و نوجوانان همراه مي باشند. بر اساس مدل آغازگر اوليه مشكلات رفتاري  بروني سازي شده، اين مشكلات اغلب بر دوره بزرگسالي بعدي نيز به صورت مصرف مواد، بي ثباتي شغلي و مشكلات ارتباطي تأثير مي گذارند(شامبيون[6]و همكاران، 1995؛ مك ماهون[7] و همكاران، 2006).


دانلود پايان نامه ميزان كنترل توجه، كنترل هدفمند و تحمل آشفتگي در پيش بيني مشكلات بروني

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.